Första inlägget! Kanske även det sista!

Nu har jag OC efter lång tids fundering skapat en blogg åt oss grabbar som ska ner och spendera säsongen i alperna. Blogg för mig är något som bara tjejer har, kanske en del halvdassiga manliga C-kändisar som måste hävda sig själva genom att skriva ner andra kändisar. Jag blev lite orolig att folk i allmänhet (framför allt jag) kommer undra över våran läggning. Manligheten har fått sig sig en känga men eftersom att vi är tre grabbar som delar på den väger det upp och jag känner mig fortfarande säker på vart jag står. Nog skrivet om det, åter till ämnet om varför vi startade bloggen.

Jag (OC), Martin och Victor har planerat att tillbringa de kommande månaderna med grym skidåkning, världens i särklass grymmaste after ski, galna fester och framför allt bo J*vligt flådigt. Vi ska kela med varandra i en stor lyxighet på hela 180 kvm.
Eller det kanske blev en 0 för mycket där, 18 kvm skulle det stå. Men kul ska vi ha "That's what matters".

Nu återstår bara att se vad de andra två säger om namnvalet på sidan. Jag personligen tycker att det är kul men det blir inte lika bra eftersom att åäö inte är så bra bokstäver att ha med i en adress. Frida kom med några bra tips som jag memorerat och kanske rent av byter till. Det får de närmaste dagarna avgöra.
Nu har jag iaf skrivit mitt första alt sista blogginlägg och det kändes inte så himla farligt, det var (känns motigt att skriva det) faktiskt ganska kul.

Bloggmongobajspallaskrivamera.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0